en del av min underliga kris....

 
 så blev det en virkad hatt häromdan (?????) och ett par Vita cowboystövlar  (2 nr för stor....) idag efter en runda i Sandviken där jag dessutom träffade så många gamla vänner och bekanta. Och så här är det:....Jag längtar tillbaka till Sandviken också.....! Just nu är jag dessutom så impulsiv att jag inte riktigt vet vad som sker....
 
Förresten är det nån som har en aning om vad krypolja är? Tar den bort småkryp i bilen eller ska man skaffa den om man har problem med fortkörning eller kryper den bara in i bilporerna....? Alla dessa underliga funderingar varför bygger de små konstiga huvudbrybyggnationer i mig. Det här är ju nåt ag inte ens behöver gå runt o fundera på......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0