♪♪♪ Barn i alla länder ♪♪♪

Idag är det FN dagen och det firas i skolan med elever som uppträder och sjunger och väggar som pyntas med flaggor. Här har sångerna övats flitigt och helst  ♪♪♪Barn ialla länder, vill att det ska bli freeeed....♪♪♪ Själv kan jag den utantill nu eftersom den har bitit sig fast i huvudet på mig och hindrar mig från allt annat tänkande just nu....

Jag lagar mat sjungandes "Baaarn i alla länder...." jag går ut med hundar och sjunger "....baaarn i alla länder...." Jag tittar på TV nynnandes "baaarn i alla länder...." jag somnar på kvällarna tänkandes nynnande "Baaarn i alla...." ......

Nu ser jag fram mot Lucian så kanske jag byter huvudmelodi automatiskt när barnen börjar träna på de sångerna i stället:)

Nu har jag iaf bokat biljetter till Miranda och mig nästa helg, samtidigt som jag sjöng "Baaarn i alla länder....". Vi ska åka till Borlänge, bo på hotell med relaxavdelning och gå på musikal på kvällen. Det ska verkligen bli supermysigt!

Apropå musik så har ju Lova och jag nästan blivit kändisar, och nästan erbjudits stimpengar och nästan så syns vi till och med i Dan Reeds nya video! Det är en jättefin låt tillochmed och det är ju bra, men om du inte har ljud på datorn så kan du testa att tänka i huvudet medan du ser videon: "Baaarn i alla länder...." Det passar också in på bilderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0