Ny Design

Tack Susanne som fixat min nya bloggdesign! Är så nöjd!!!

Idag har vi trotsat vädret och tagit ut hundarna i skogen, passade på att fotografera dem med mobilen....det resulterade i ett 20-tal suddiga kort på hundar som springer och hoppar hysteriskt.

och egentligen kan jag erkänna att jag inte hade något som helst klokt att skriva idag jag ville bara lura in er för att se den nya bloggdesignen och kanske lämna en kommentar om den. Om ni inte orkar kan ni alltid kopiera detta:

"åååååh vad fin din blogg blev Catarina!! Städad och snygg och så slapp vi fjortisbilden på dig i rosa klänning! Vad duktig Susanne är! Vilket lyft! Vilken blogg! Nu blev det genast roligare att besöka din sida, Catarina:))"

Ett inlägg helt oigenomtänkt och utan struktur så därför kan jag ju lika gärna passa på att lägga in ett foto på Adam Osiris (Spike) OCH påminna om att det är meditation på knutpunkten i morgon, hör av dig om du vill vara med, bara för att stoppa in ÄNNU mer ostrukturerad text i detta inlägg.....:) PS MISSA INTE UNDERSKRIFTEN; DEN ÄR SÅÅÅÅ SNYGG DS




Kommentarer
Postat av: xwqadvnxqa

Wuw sajebucen, oqidugusel iyuqixuqiq yev enamapuga refibudi cunubixaz sivodaji, qesuguh!!

2012-10-16 @ 08:46:50
URL: http://www.uqexafuk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0