God morgon!

Barnen sover. Jag dricker lite kaffe och letar information om något som jag kom på i natt. Visst är det så att man alltid får de bästa idéerna när man sover? Jag får dem ofta till mig i form av drömmar. Den här gången ruskade drömmen om mig ordentligt igen och jag satte mig som sagt direkt här vi datorn för att kolla om drömmen funkar att verklighetsgöra. Och jo då, det här blir nog precis så bra som jag tror.

Men, men tillbaka till morgonen och vad den bär med sig och det är den stundande morgonpromenaden med hundar. Termometern visar på 25 minusgrader här, helst hade jag sluppit den idag, men det är bara att dra på sig täckbyxor o raggsockor och trotsa kylan.....Tycker gärna att det kan bli lite mildare väder snart igen.....

God morgon på er iaf. Hoppas ni får en bra dag!

Själv är vi bortbjuden på mat idag. Det känns superlyxigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0