Mamma och Mike!

En fantastisk dag med mycket sol och dessutom uppvaktades jag av familjen eftersom jag fyllde år igår. En fantastisk och personlig present fick jag av min bästa syster som kopierat ett foto av vår mamma till duk. Så nu har jag en tavla på henne på väggen tillsammans med Mike Landon att kunna se på varje dag. Hon finns ju i mitt hjärta och min tanke och nu får jag se henne dessutom. En present som verkligen värmer i hjärtat.

Eftermiddagen har jag ägnat på Lergökens dagis tillsammans med härligaste Anneli. Tänk att en människa kan fylla en med så fantastisk energi genom att bara vara. Tack Anneli för att du finns! Så glad att jag har många så fina vänner omkring mig. Tack för att ni finns!

Miranda travar på i skolan och tack vare Susanne är hon dessutom lycklig när hon ska iväg eller kommer hem från skolan. Det känns så tryggt att det fungerar så bra för henne just nu att det känns som jag tappat fler kilo från mina axlar.

David ringde hem idag från Kreta också och jag hör att han mår bra min lillkille. Det här har varit den längsta veckan i mitt liv när han har varit bortrest....Den stackaren kommer att bli totalt sönderkramad och pussad när han väl kommer hem. Men jag är självklart glad över att han fått den här chansen!

Lova har just sett till att reta gallfebern på sina storasystrar och sin faster i köket just nu och jag känner att det är dags för mig att kliva in som fredsmäklare.....

Hinner iaf lägga in bilden på fotot (som nu blivit tavla och jag fått i present). Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0