Lördag

Nu är det bara en vecka kvar till kurshelgen i Forsby. Jag ser verkligen fram mot alla möten, både gamla och nya, som berikar min tillvaro! Och jag tror att helgen kommer att bli fantastisk och tänkvärd och öppna många nya dörrar och insikter. Vi blir ett ganska stort gäng och jag tror att det är en mening att det är så eftersom tankarna är så aktuella och viktiga i dagens samhälle och de behövs mer än någonsin nu. mer kan jag inte avslöja just nu även om jag skulle viljat skriva och pratat en massa om detta!

Så därför släpper jag det en stund nu och berättar istället nåt helt annat! Idag har Andrea (Tusen tack för att du dragit igång nåt kul i Forsbacka!) ordnat en gårdsloppis! För närvarande är det 14 anmälda som ställer ut bord! Och vi är en familj av dessa. Ett smärre kaos har rått här inne bland barnen som helst plockat ut var enda liten pryl vi äger och har till dagens loppis.....Efter en del struktureringar och förmaningar har vi valt ut en del av det vi har och märkt med priser och sorterat i högar. Det här blir bra tror jag även om det är en hel del vi har kvar att fixa med innan klockan 10.00.

Så har du inget för dig idag  så kan du väl ta en tur till Forsbacka:) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0