Stalkerbrev

Internet öppnar verkligen dörrar om man önskar. Just idag har det skett för mig att, en för några år sedan helt osannolik händelse, kunde ske på grund av hur lätt det är att söka informaton och kontakt via nätet.

För en tid sedan fick jag en bok i min hand. En bok som öppnade helt nya tankar hos mig. jag kände en stark samhörighet med författaren i fråga och våra liv kändes så sammankopllade och magiskt lika.

På facebook hittade jag författarens profil. Jag skrev ett brev till henne och berättade om mina tankar och mina framtidsvisioner. Dagen efter fick jag svar på mitt brev, och hon skrev att hon tyckte att mitt brev var så intressant att hon erbjöd mig en date med henne i september. Författaren kommer från USA men kommer i september att befinna sig i sverige.

Nu ska jag formulera ett "ja tack-brev" tillbaka, bara den hysteriska Wooohoooo känslan har lagt sig lite så hon inte upplever mig som en stalker....sen måste jag öva upp engelska språket. Dagens hemliga erkännande: JAG ÄR VÄRDELÖS PÅ ENGELSKA. 

..... att hon ens kunde läsa mitt brev till henne är en gåta......eller så är det så illa att det var just engelska ordförväxlingar som gjort att hon tror att jag menar helt andra saker än vad jag gör...svårt att fortsätta de diskussionerna i så fall....jag får hoppas att hon får så många beundrarbrev att hon helt glömt mitt om vi vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0