Tack Anneli!

Idag fick jag en massa härliga nya stenar av Anneli. Så jättesnällt och så fick jag ju en massa pysselsug på köpet. Så på eftermiddagen satt jag och Lova ute på altanen och pysslade.

I morgon börjar LovaÄnglakören. Kyrkans barnkör. Hon har längtat länge efter detta och det kommer att passa henne perfekt! Hon har sjungit sedan den dagen hon föddes tror jag. Pappa Per är mäkta stolt och har inte gett upp hoppet om att något av sina barn går i hans fotspår och blir musiker. Själv har jag inte riktigt förstått den stora fascinationen i just det....kreativitet är ju naturligtvis en högt uppskattad egenhet, men musiker kretsar tycker jag känns lite farligt..... Tycker gott de alla kan fortsätta att sitta hemma och pyssla pärlor med sin mamma istället;)

Miranda har valt att börja på fritidsgården Knoppen istället. Där händer det visst MASSOR av skoj enligt henne.....

David då.....Nej han trivs hemma han med kompisar, lego och mamma! eller förstås mest kompisar och lego....

Det är nog bara att börja inse att man börjar bli lite överflödig nu, även om JAG inte är redo för det riktigt än, det går ju så fort! Men vi gosar igen den tid vi varit från varann på kvällarna i allafall! Då är de inte så stora och tuffa längre....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0