Lost

Nu känns det i luften att det är höst. Kom överrens med David om att han borde sluta använda sandaler nu och börja med springskor. Det resulterade i ett par splitternya rullskor....och ett par till Lova också.

Själv handlade jag en present till per och mig också....som vi ska använda på kvällen när barnen sover.......

Och där satte din snuskiga fantasi säkert in så då kan jag stilla de tankarna och förklara att det faktiskt är något så jättelöjligt som ett Xbox-spel!

Per och jag är ovanligt barnsliga på den biten. Vi älskar att spela kluriga spel ihop. (för oss är de mesta spelen kluriga. Wall-E och Spidervick klarade vi aldrig av....) Men vi har fixat alla Harry Potter spel, med bara lite hjälp. Och Da Vinci koden helt utan hjälp!!

Nu köpte vi LOST. som självklart bygger på serien, som vi inte missat ett avsnitt av.

ja så är det. Bekänt och klart. Alla har vi våra laster här i livet.

Också gårdagens Lova: "mamma kom ut! Denise är ledsen"

jag: "Vad har hänt?"

Lova: "Jag råkade slå ner henne."

Nu väntar vi på Cilla och barnen som kommer och hälsar på. Jättemysigt!
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Undrar hur lång tid det dröjer innan ni behöver hjälp med det spelet :P

2009-09-13 @ 18:31:38
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0