Vad vi lär våra barn....

Idag smög Miranda iväg till loppis-butiken när jag inte såg. Hon visste att mammas NEJ var på riktigt tidigare samma dag när vi besökte butiken. Men det Nej-et gick bara inte att följa för Miranda. När hon väl har blivit besatt av något finns det sällan något som kan stoppa henne.....

Hon spenderade hela sin sparkassa, och i hennes värld var det värt varje öre.....

Hem kommer hon, håll i er, med en räv. En DÖD räv. En så död räv att den varit död minst 60 år, kanske 100! En död räv med tassar, klo och nos! Sådana där FÖRBJUDNA rävar vissa går man ur huset för att slå ihjäl ägarna till.

Nu går MIN dotter omkring med en räv virad runt halsen UTOMHUS!!! Fattar hon inte att mamma är gammal miljökämpe och djurrättsaktivist!!??!!

Inser att jag missat viss information till mina barn, eller är det så att de fullkomligt skiter i sin mors visdomsord om världen......Vet inte i vilken ända jag ska börja den här gången.


Kommentarer
Postat av: Jonny

Måste säga att jag skrattade lite när jag läste det där =), det gick lixom inte bara ihop att du skulle ha en dotter med rävskinn =).

2009-10-28 @ 20:32:06
Postat av: Lina

Men fy fan.. ni måste gå tillbaka med den och kräva tillbaka pengarna...

2009-10-28 @ 21:06:42
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ler! Man ska aldrig sluta att förundras över deras kreativa sidor ;) Måste säga att den såg läskig ut på Linas bild ;)

2009-11-20 @ 08:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0