Tvivlar

Har hamnat i fler situtioner, sen jag påbörjade mitt projekt, som  jag sett skett för andra och som jag  väntat mig i framtiden men inte så här tidigt.

Jag vet ju att det finns massvis av oskrivna regler, normer och principer man ska veta och respektera. Livet är inte så enkelt som att bara sprida kärlek och ljus omkring sig. Jag är för naiv i den tanken, och det liksom det mesta, har konkurrens på marknaden. Knepen är att inte sprida för mycket, för snabbt, för ofta eller för generöst. Och jag vet inte om jag klarar av att tänka så. Dels på grund av att jag inte äger kompetensen, vet inte vad reglerna alltid är, vilket jag är rädd för att kommer påverka mitt sätt att sprida ljuset och idéerna.  Kommer jag kunna fortsätta göra det här som jag påbörjat eller kommer jag hindras av att känna rädslan inför att trampa på ömma tår...

Det här får mig att tveka och tvivla en massa. Ber min guide om råd, men det känns som att det här är något jag måste ta ställning till själv.

Kommentarer
Postat av: Irja

Fortsätt sprid ditt ljus och låt var och en ta konkurransen och de rädslor som uppstår..Följ ditt eget flöde och allt som inte är moget faller av sig själv..I kärlek min vän möts vi i ljuset och delar varandras glädje och framgångar :)



Tack för allt du lär min själ !

2009-05-21 @ 10:02:18
URL: http://irja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0