Nina´s Wachipi

Idag har Susanne tagit foton på mig vid forsarna. Ska ha dem till hemsidan.... har jag skrivit om det....?

Hur som helst så ska jag inom snar framtid öppna hemsidan Nina´s Wachipi. Ännu ett kul projekt! Även om susanne gör det mesta.... jag sitter mest brevid och beundrar hennes skicklighet och bestämmer hur den ska se ut!:) Tack Susanne!

Wachipi är ett ord som
härstammar från Sioux indianerna. Och som jag fått tilldelat mig från min guide. Det handlar om den heliga dansen, soldansen och det är en vink om hemsidans innehåll!

Dansa in solen! ta in ljuset! Lev ditt liv i ljus och kärlek och se vilken lycka det medför!

Sist men inte minst, nånting helt annat:

Tack Irja för din rena vänskap och värme och för att du med din vishet och sanna kärlek hjälper mig och så många andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0