På väg igen....

Imorgon åker jag iväg till Västerås på qi-andningsutbildningen. Tågresan tar visst tre timmar till Västerås så jag är glad att jag får resesällskap den här gången.

Hade tänkt att packa idag, men får det inte gjort.... Har ingen lust just nu.

Egentligen är det typiskt mig.... När jag planerar en resa eller utbildnings som nu, längtar jag jättemycket till att få åka. men precis innan jag ska iväg skriker hela min kropp : NEEEJ Vill INTE!!! 
Precis som en trotsig treåring blir jag.....Mest handlar det nog om separationsångest. Vill inte vara ifrån min familj....

Men innerst inne vet jag ju att det här blir kul bara jag kommer iväg. Dessutom är jag ju 100% säker på mitt val! Det är precis det här jag vill jobba med! Några utbildningar till och jag är redo att starta företag:) Känns som om livet står på min sida just nu.

Plockar in en liten mys-familj-bild på Lova och Misak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0