Rensar lite här o där

Mycket klag är det på vädret nu hör jag. Kan förstå besvikelsen. kalendern säger ju ändå att det är sommar nu...

För mig passar det dock utmärkt! Idag ägnar jag tiden åt att skriva spalter till mina föreläsningar på mindfulness och Qi sommarkursen. Jag har en massa i huvudet som jag vill få fram så nu benar jag upp allt en aning och skriver ner det i punktformer. Känns organiserat och bra! (mina mått mätt)

Dammsugaren står framställd i köket. det är bara att trycka på knappen och springa ett varv. Det kan vänta. Tids nog blir det gjort. Tio minuter efteråt ser det iallafall ostädat ut. En biverkning av tre barn och tre hundar som springer in och ut. men lite grus på govet har ju ingen dött av heller.  

Det du gör istället för ditt arbete
är ditt riltiga arbete.

Roger Ebert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0