Stugan, Mira, jag och tre vakthundar.....?

Imorgon planerar jag att åka ut till stugan över natten med Miranda och hundarna. resten av familjen kommer till oss på lördag till söndag. längtar verkligen ut dit nu men det är alltid så mycket annat på helgerna så det är svårt att få chansen. Per jobbar tre veckor till också, sen kanske det blir mer stuga om vädret fortfarande är bra!

Tyvärr är jag lite rädd för att sova där själv. Både för jordelivshulliganer på sjön och för de ojordelivliga oinbjudna....

Men jag har bestämt mig för att vara vuxen bara och fixa det! dessutom har jag ju tre vakthundar med mig..... Eller en i allafall. Signa. Hon anfaller allt! Misak gömmer sig nog i skogen tills faran är över och Zorro välkomnar allt och alla med hundpussar och svansviftningar......

Hur som helst tror jag innerst inne att vi bara får det toppen därute! jag tänkte ta chansen att skriva lite och Miranda brukar vara fullt sysselsatt att fånga fiskar och vattensniglar. Vi är ju lite ensamvargar både hon och jag. Trivs att masa runt i vår egen takt utan stress och krav. Bara lyssna, lukta och känna naturen.

Sätter in en bild på våran skräckinjagande jakthund! Och en härlig stugbild;)


signa


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att ni åker ut själv. Det kommer nog gå jättebra, så länge inte du blir nojig förstås . :)

2009-06-26 @ 10:47:27
URL: http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0