Semester!

En vecka kvar till MF kursen och nu är nog alla anmälningar här, tror jag. Sex personer är anmälda och jag hoppas att alla kommer. jag har satt ihop ett riktigt tufft program, en massa härliga övningar. som kommer att sätta fart på en hel del.... fast positivt så klart!

Idag skiner solen. Den ska jag ta vara på! Per och Rebecca har gått på semester nu, så nu är äntligen hela familjen ledig! Vi hoppas på att kunna vara ute på stugan så mycket som möjligt.

Igår följde Lova med på försoningsfest i Sandviken. Miranda, david och jag gick och badade med Mia, nya killen, Annie och familjen Jonathan. Ett gäng barn som var radarpar när vi bodde grannar, höll ihop hela tiden, och hittade på så mycket kul tillsammans. kul att kunna återföra dem ibland.

Jonathan vill ha med sig David till Grekland i höst....Mycket svårt för hans mamma detta förslag....men jag ska så klart fixa ett pass till honom. Det är ju inte varje dag man bjuds på semesterresa till Grekland!



                                                                                            DAVID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0