Kusiner och kurser!

Hoppas idag på att min bror med familj kommer och hälsar på oss. De bor sedan en massa år tillbaka i Hälsingland och det blir tyvärr alltför sällan vi ses.

Om de kommer har vi planerat att grilla ute hos morfar, med syster och hennes familj också, och eventuellt bada om vädret tillåter.

Barnen längtar jättemycket till att få träffa kusinerna också! Det är rikt att ha en stor släkt!

Just nu vräker regnet ner....men antagligen är det bara en kort regnskur, så som sommarvädret är mest just nu. Lova är ute i regnkläder men barfota. Det är ju trots allt sommarregn och det är ibland ganska mysigt när det är korta skurar.

När jag väl åker ut till Bovik ska jag passa på att inventera lokalen där kursen kommer att hållas 25-26 juli. Anmäl gärna om du vill vara med då! Kommer att ge många utvecklande övningar bl.a påfyllnadsmeditation, inre röst meditation, vägledningsmeditation, Sång, dans och andningsövningar! Om du mot förmodan missat....så har jag en hemsida...!:) Klicka på länken! Nina's Wachipi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0