Det här VET ju jag......?

har gått i en snårskog en tid. Allt jag tagit mig för har bara rasat av olika anledningar. Min tro på mig själv har varit botten. har viljat stänga ned alla mina projekt, som jag vanligtvis brinner för.

Så stannade jag upp igår. Funderade över om jag verkligen vill ha mina negativa tankar och en tilltrasslad vardag. Bestämde mig för att jag visst vill fortsätta med det jag verkligen vill! Och att jag visst kan! Att jag får! och att det ger mig en massa tillbaka!!!!

Så fort tanken vändes från allt negativt jag spritt ut till att tänka positivt vände en massa. Plötsligt dök det upp små ljusglimtar som växte till vackra soluppgångar!

Om man sänder ut negativ energi blir ens liv negativt och svårt. Sänder man ut positiv energi blir livet ljust, enkelt och positivt!

Det här VET ju jag,
det här förespråkar ju jag,
och ändå lyckas jag hamna där ibland ändå..... Ibland kommunicerar hjärtat och tanken lite bakom ens rygg tror jag, det är sådana gånger det är bra att göra ett inhopp och förmedla mellan dem båda!

Nu förstår jag varför jag gör det jag gör! Nu har jag insett igen vad viktigt det är att känna lycka!

Och ibland är det ju lite som Alfons farmor säger. "Det är bara bra att ha lite tråkigt ibland, då blir ju det roliga så mycket roligare!"

Tack alla ni som hjälper mig att göra mitt liv till en soldans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0