Kort om denna dag som sådan

Jätteförkyld idag. Kroppens sätt att berätta att den behöver vila.....

Jag har plockat en del i gamla lägenheten idag. Den nya hyresgästen vill in redan nästa helg. Känns som om jag samlat på mig allt för mycket de här två åren som jag bott där. Ändå har jag flyttat sju gånger på tolv år:)

Flytten ligger  hur som helst över mig. Känns jättetungt och som om det aldrig kommer att bli klart....

På kvällen hade vi meditation. Läs inlägg om det!

Barnens farfar flyttade i alla fall hem till orten igen efter tiotals år på utsocknes orter. Något vi alla är jätteglada över. Nu har han gått i pension och återvänt igen! Tack säger vi och VÄLKOMMEN hem.

Nu väntar melodifestival tillsammans med barnen. Och ja! Vi röstar ALLTID! med poängsystem inom familjen. Våran yngsta tjej, Lova, är så musikalisk. Hon brukar ha rätt oftast: Vi fär väl se om det stämmer i år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0