Min guide

Nu är jag hemma igen. Försöker landa från utbildningen. Vilken helg! Vi har jobbat från åtta på morgonen till elva eller tolv på kvällen. Våra raster bestod av meditationer eller andningsövningar. Kroppen är mör nu men full av energi och välmående!

Vi har haft fler olika meditationer. Zenmeditationer, klangmeditationer, chakrameditationer och trumresor m.m.

Jag har använt tiden tillsammans med min guide, (Tack) fått massor av budskap och bekräftelse på att jag är på rätt väg. Min guide är en mycket mäktig guide. Många ser honom förutom jag. Han är en medicinman (White buffalo) som inte varit guide till någon på mycket, mycket lång tid. han är högre än många andra guider och bär på otrolig visdom. (Vithövdade örnen som kraftdjur) Han utrycker att han är min personliga lärare så att jag kan förmedla den andliga visdomen till jordens folk. Han bekräftar min väg och mina val. Jag vet att det här är helt rätt väg för mig.

"Se det goda i allt som sker. Min gåva till dig är att hjälpa andra att se det goda som sker i deras liv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0