möten

sandvikens hälsomässa är avslutad för i år. tyvärr var det få besökare som kom. kamilla gör ett fantastiskt arrangemang och jobb för att få ihop det, och så blir det så här. Synd tycker jag.

Hur som helst har jag mött personer jag behövde möta där. Som det brukar vara, ellerhur? Jag har åter fått bekräftat att min väg är rätt och att jag har ett syfte och något att förmedla.

Så jag fortsätter lyssna till mina guider som läromästare och fortsätter den vägen jag påbörjat, när jag om och om får puffar om att göra så.

Nu ska jag försöka att få barnen att leta på sina nattkläder och hitta på sina sängar..... I morgon är det skola igen och det ska bli lika strålande väder ett tag till. Jag njuuuter i fulla drag av den varma solen och den vackra våren!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0