Musikerhjärnor

- Nu har jag bestämt mig. sa Per igår. Jag åker på Sweden Rock festivalen i sommar. Blir borta 7 dagar, vet att det är länge men det här känner jag att jag behöver.
 
-Vad kul! sa jag. Gör det! Det behöver du. Vi båda behöver nog en semester då och då, det är bara bra. Då kan ju jag ta en charterresa en vecka sen när du är hemma igen.
 
-Glöm det. svarar han. och sedan dess har vi inte sagt ett ord till varann här hemma......
 
Vi har hållt ihop i över 17 år nu men jag kommer aldrig förstå mig på hans gnisslande musikerhjärna.....
 
Så därför lägger jag ut den här som hämnd. En tidig Per gör en form av musik (tror jag) som man inte ens kan ta några passande gangnam style moves till.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0