en grisig önskelista...

Lova är på väg mot sin nionde födelsedag och första gången en levande ko INTE står med på önskelistna.
Pengar står däremot. 
 
-minns du den gången du köpte en docka för alla dina pengar....frågar jag efter att vi läst listan ihop. 
 
- ja vad tokig jag var då. En sån skulle jag aldrig köpa igen! TÄNK att jag kunde bli så lurad....(och för er som inte minns det hysteriska lurinlägget kolla här först: http://chinaconinas.blogg.se/2012/january/utkast-jan-13-2012.html#comment  annars är det här nya inlägget helt obegripbart) Hur kunde jag tro på det där bara för reklamen.....
 
- Ja men så kan det vara, säger jag. Vad vill du köpa den här gången då?
 
-En gris!
 
- jaha....?
 
- Ja och den kan äta själv..
 
-jasså.... svarar jag (låter fundersam) så Lova förstärker häftigheten med grisen.
 
- Den kan GÅ själv också. och Kissa! själv!
 
Min wooohoo respons uteblir fortfarande så Lova tillägger:
 
- Den KAN BAJSA OCKSÅ!!
 
- Nej men Lova det kan den väl inte göra....nu måste du ha sett fel ändå....
 
- Neje nej nej, jag har sett det själv! På reklamen!
 
jaha....here we go again.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0