Operation virrpanna....

Vi gjorde ett försök att se gaygalan igår. Men barnen som inte hunnit kommit över chocken om att Babsan egentligen är en man, efter melodifestivalen förra helgen, blev helt förvirrade.
När Jill Johnsson dyker upp brevid Lisa Miskowski fortsätter förvirrelsen.....

barnen - Kolla där är en till som klätt ut sig till kvinna!
jag - Det är en tjej.
Barnen - har han opererat sig?
Jag - nej det är en tjej!
Barnen -men han sjunger som en tjej.
jag -Det ÄR en tjej.
Barnen - Va?
Tyst en stund.
Barnen- Han har breda axlar ser man.....

Jag ger upp.

Mellanakten:
Mona Sahlin hyllas.
Barnen: Ooooh inte visste jag att Miona Sahlin var ihop med en tjej.
Jag: Det är hon inte.
Barnen: Varför? Är hon singel.
Kameran rullar och en bild på Eric Saade visas (barnens favorit)
barnen- TYPISKT att han ska gilla killar.....!

Nästa nummer som visas är på en manlig lättklädd akrobat som hissar sig upp och ner i ett rep. Numret utför han tillsammans med musik som sjungs av en kvinna! Förvirrelsen spårar ur ännu mer.

Barnen- Är det där en kvinna??
Jag- nej det är en man.
Barnen- Har hon opererat bort brösten??
Jag - Neej det ÄR en man!
Barnen- Vi hör väl på rösten att det är en kvinna.
Jag- Nej det är bara musiken i bakgrunden det är en man.
Barnen-Undrar hur hon såg ut innan hon opererade sig.

Vi väljer att byta kanal. Lämnar förvirrelsen åt tiden och hoppas att vi kan reda ut det här vid ett senare tillfälle.... Det märks att det här är småbyungar. Vi har inte så många transvestiter här omkring....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0