Kommande

Nu växer den nya lokalen fram. Lite åt gången. Dukar, möbler, doftljus och tavlor flyttar in allt eftersom. Och jag tror att det här blir riktigt bra. Lokalen har all potential det är bara den egna ekonmin som hindrar oss i inhandlandet.... men det får lov att ta sin tid.
 
När allt står klart startar jag verksamheten med olika evenemang och inbjudna föreläsare.(Anmäl gärna intresse redan nu för att påskynda start av just den cirkel som du är intresserad av.)
är du intresserad av att föreläsa eller berätta något för en mindre grupp som ryms inom "kropp och själ" kategorin så hör av dig!
Hör gärna av dig med tips på fler studiecirklar!

Under helgen har vi varit ut i skogen med hundarna och det är häftigt att se hur naturen byter skepnad för i stort sett varje dag vi går ut. Hösten är vacker tycker jag och ger oss tillåtelse att krypa ihop i soffan med raggsockor, en varm pläd och nykokt te utan att göra någonting:) Att göra just ingenting ibland är bra för själen tror jag;)

Igår kväll intog jag iaf min höst-te-och-pläd-skrud och kröp upp i soffan och såg Irene Huss på femman. Jag njuter av svensk film. En myskänsla med kända miljöer, språk och karaktärer. Och en mysig avslutning på helgen (som som vanligt gick en aning för fort....)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0