Bach

Jag är skeptiker och det är bra många gånger men hindrar mig också fler gånger från att testa många saker. Tack vare Anneli Remsöbo som gav oss en flaska Bachdroppar så tillät jag mig själv att testa dem. Inte på mig förstås men på vår lilla hundtjej Signa.

Och tro det eller ej men jag tror att vi håller på att få en ny tjej här i huset! Ett lugn har bildats hos henne som jag inte trodde var möjligt. Hon är säkrare och har idag gjort alla hundpromenader utan att skälla! Det hör inte till vanligheten. Hon skäller inte ens när det ringer på dörren eller när gäster kommer in. Det är helt omöjligt!

Jag måste medge att de här dropparna faktiskt hjälper, om det så är för stunden eller inte vet jag inte men jag tänker absolut fortsätta att ge henne lite blomkraft i fortsättningen. ( övertygad om att det är Bachdroppar Cesar som talar med hundar har i bakfickan också och ger dem i smyg när inte kameran är på.....men säg inget till nån....)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kan mammor ta dem också?

2010-06-16 @ 22:18:12
Postat av: Annelie

roligt att höra att dropparna fungerade som de skulle,de är helt ofarliga och kan användas av alla ;)jätte bra för stressade mammor med!!

2010-07-16 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0