Herre Gud!

Min äldsta dotter måste verkligen beundra mig! Hon kallar mig för Gud hela tiden. "Men herre Gud ska du gå ut så där?!?" eller "Men herre Gud vart har du gjort av hårborsten???" för att bara nämna två exempel. Jag som trodde att förpubertetsbarn skulle börja sky sina föräldrar men här är det alltså heeelt tvärtom! Jag måste vara lyckligt lottad. fattar ingenting!

Nu har herre Gud, alltså jag, dessutom pratat för mycket under filmen så jag skulle gå bort en stund sa min söta dotter....jag tror att det måste handla om att jag sa så många kloka saker att hon behövde ta in dem först innan jag får berätta mer. Jag är nog välkommen tillbaka snart igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0