Älskar för mycket!

När man är förälskad är det när man älskar för mycket? Funderade en av mina döttrar. Och ja visst är det så! Har inte tänkt på det så bara. Just nu är jag förälskad i det mesta. Solen sprider glädje och vällust till det mesta. Och jag är i skapartaget. Skriver nästa varje dag kring det som kommer till mig nu. och funderar, rör och behandlar tankar jag tidigare inte tänkt. Ett spännande projekt och ett spännande äventyr vart jag hamnar och vart alstret hamnar:)

Idag reser familjen ut till stugan. Jag hade helst också följt med men eftersom lilla Signa fortfarande löper vågar vi inte ha dem lekandes i skogen. De älskar varann lite för mycket hundarna med och kanske har det också med solen att göra att Signa höglöpt i femton dagar nu... Men det är iaf på väg att gå över, sakta men säkert, det märker vi.

Istället blir David och jag hemma denna helg och det kanske behövs det också så kan jag fortsätta skapandet av mitt nya projekt utan att ta tid från familjen. David är ändå aldrig hemma...för honom är varje dag en lek och ett äventyr med sina vänner. Han är förälskad i lekandet han också. Per är förälskad i att äntligen ha semester. Miranda är förälskad i att få bege sig ut till stugan och Lova är förälskad i hela livet, vad det än har att erbjuda! Och jag är förälskad i alla dessa förälskelser också.

Så ja vi är förälskad i massvis just nu och det hoppas jag att vi får lov att fortsätta vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0