wwwoorrwwhhggurruurr

Skriver. läser, letar, vrider och vänder, skriver ut, skriver om, funderar ett tag till, skickar vidare, skickar om, börjar om. Handlar om kommande föreläsningar jag ska hålla som finns påbörjad i huvudet och nu ska ta form på papper. Däremmellan är jag mamma och hundägare också, matmor, städerska, konflikthanterare (till minifolket i hemmet) , telefonist, uppslagsverk, diskare, hundbajsplockare, tvättare och dörröppnare.

Idag behöver jag inte fundera på vart jag ska stoppa tiden. den liksom fyller sig själv. Gör allt till tonerna av delfinsång så att jag håller lugnet på plats. och det hjälper faktiskt. Jag går i slowmotion här hemma...Tror delfinskivan blir en perfekt meditationsskiva iaf....men i hemmet blir det lite segt....

Om du trots detta inte förstår riktigt vad jag vill komma fram till i det här inlägget, så kolla in bilden en stund, medan du fantiserar fram delfinrop och barnrop, samtidigt som du föreställer dig universums storlek, oändlighet och att det inte finns nåt slut. så känner du snart en liknande känsla som jag gör idag och just försökt beskriva.....;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0