Sömnmedel och frukt

Idag har jag sovit igen en massa missade timmar, väl behövligt och jätteskönt!

I morgon är det den stora sprutdagen. Andra omgången av svininfluensasprutan till skolbarnen. Den här gången har jag varit klok nog att boka EN gemensamtid för mina barn, förra gången tillbringade jag hela dagen i skolan....

Lova har önskat sig "somningsmedel" innan sprutan. Jag sa att man inte får sömnmedel innan sprutor, det trodde hon inte ett skvatt på och tänker fråga syster Svante själv i morgon. Om det är så att det stämmer att man inte får ta lite somningsmedel så undrar hon om hon inte kan få lite frukt istället? Och jo då, lite frukt har jag lovat att köpa iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0