Ett annorlunda inlägg.....

Har just vänt upp och ned på barnens rum och vänt tillbaka det igen i en klar bättre ordning. Och någon har vänt upp och ner på min blogg också så jag kände inte alls igen mig när jag loggade in....Känns som en design ala 1800tal och jag tappade totalt varför jag loggade in och vad jag skulle blogga om....Jag har för mig att det var nåt viktigt...hm...

Eftersom jag är i ett förvirrat tillstånd överhuvudtaget nu så fixar jag inte förändringarna. De skulle ha kommit en annan tidpunkt.....På dagarna jobbar hjärnan på halvfart just nu och på nätterna i 210 km i timmen. har en drömperiod som är helt hopplöst uttröttande! jag har så mkt att göra och fixa med när jag sover så jag vaknar totalt utmattad! Tror att nåt ska bankas in i mig men ännu har jag inte fått grepp om vad.....

Valparna växer iaf och mår bra och har precis börjat att öppna ögonen och reser sig nu på alla fyra benen. Så stort att få vara med om och se hur så små liv växer och utvecklas i rasande fart för att en dag bli vuxna hundar:)

Och hela det här inlägget blev ju helt oviktigt och värdelöst dessutom.....loggar ut nu, vänder upp och ner på resten av rummen och hoppas att jag hittar hjärnan nånstans där under allt bråte.....

Under tiden kan du alltid kolla in hundarna på hemsidan! http://chinacinina.webs.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0