mammalängtan....

Har haft en varm helg ute i Forsby där värmen helt och hållet kom från deltagarna som var med. Tusen tack till er!

David har försökt att nå mig hela helgen men ja har ju haft telefonen avstängd, när jag kom hem fick han iaf tag i mig. (David befinner sig just nu på Kreta tillsammans med en kompis och hans familj). Jag fick prata med David och familjens far.

David hade drabbats av den svåra mammalängtan. Ååååh vad jag ville kunna flyga över jorden just då och bara ge honom den där kärleksfulla kramen! Men det går ju inte. Jag fick sända en massa kramar och pussar i tankar och ord över telefonnätet i stället och hoppas att de anländer dit de ska.

I morse ringde han iallafall igen och nu lät han glad. Han kom förstås ihåg att det var min födelsedag idag och lovade att han skulle plocka några snäckor och stenar på stranden. Det han vet att jag verkligen önskar mig i present.

Jag måste vara världens lyckliga och tursamma mamma till så fina ungar!

Under helgen i Forsby har vi talat en hel del om balansen i världen och våran del i den. Till er och alla andra förstås delar jag detta klipp och önskar er lycka och glädje och att ni tar hand om er själva i massvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0