Stockholm

Torsdagseftermiddag. David är i full färd att sälja jultidningar. Han är en äkta affärsman. För honom finns det inga gränser. På gott och ont....

I morgon åker jag till Stockholm!!!

Jag fick en resa i present av min syster. En shoppingresa. En fylla på energi resa! En helt jättekul resa och present!

Det är inte första gången vi åker i väg, utan det här har blivit lite av en tradition. En underbar tradition jag hoppas fortsätter vara så!

Jag går vilse överallt i Stockholm, det är ett problem. Tur jag har Cilla med, hon hittar bättre! Och då är hon omtalad som den som inte alls hittar i Stockholm..... Det är faktiskt ett under att vi kommer hem varje gång..... Hur som helst. KUL ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Susanne

HAHAHAH!:D Jag fixar till det. :] Åker till Forsbacka strax. Syns kanske i helgen?

2009-10-16 @ 16:03:06
URL: http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0