Kursgården

Idag bär det, nu bestämt, av till farmor Gittan på det höga berget! Hon steker köttbullar till våra drakar och dunderhonung till oss vuxna:)

Jag har fått in anmälningar till mindfulness dagen den första november i Bovik! Känns suveränt att få ge kursen igen! Den har ett härligt och avkopplande upplägg och rymmer många övningar och idéer och kan användas i vardagen. jag tror att mindfulness kommer mer och mer och börjar att bli ett livsviktigt inslag i vardagen! begreppet smyger in lite här och där på arbetsplatser, i samhället och finns även inom KBT som växer allt mer!

Jag hoppas forfarande på fler deltagare och skickar gärna ut affischer om någon vill sätta upp på sin arbetsplats eller i sitt bostadsområde om detta! Gruppens storlek är inte jätteviktigt men meditationer och övningar brukar alltis ge lite mer när man är några stycken.

Även efter årsskiftet planerar jag nu att ge en kurs där vi fördjupar oss  i vår egen andlighet och går in i oss själva, gör övningar för att finna vårt personliga kraftdjur och våra andliga guider. Förhoppningsvis håller vi till här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0