Söndagsmys

En fantastisk dag, desvärre har jag dragit på mig en nackspärr som inte förbättras av blåsten. Vi har varit i skogen med hundar och det är himmelskt att se hur träden sprakar i höstfärger och känna höstdoften i skog och mark!

Idag har jag också börjat att arbeta lite mer på hemsidan, den har varit vilande en stund nu på grund av kursplanering och andra jobb. Nu blev det mer tid över igen så då prioriterade jag den. har än så länge arbetat en del under fliken DANS samt lagt till en ny sida som heter CHAKRASPIRALEN. Kolla gärna!

Ninas Wachipi Välkommen in!

Lova fick följa med Lina, Ante och maya på utflykt idag. De har varit ute och klättrat i träd, gungat och lekt.

David är hos farmor. girigbuken, som vi också kallar honom i smyg, har räknat ut att om man hjälper farmor med lite gårdsarbete kan man tjäna pengar.....

Miranda är i vanlig ordning ute och cyklar och spanar efter killar med tjejkompisarna.

Per har inlett ett förhållande med Hans Villnius. 

Och jag bara njuter av att få poa omkring på egen hand en stund. har t.o.m lagat mat, kors i tak, Nu ska jag stoppa ned mig och min ömmande nacke i ett varmt bad. ikväll ska vi bjuda hem Johan Falk och låta honom bjuda oss på lite underhållning. En helt riktig söndag alltså när den är söndag som mest och bäst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0