Samlar poäng!

Hade en fantastisk eftermiddag och kväll ute i Bovik med en fantastisk grupp människor. Både nya och gamla vänner berikade hela upplägget och sammankomsten! Tack alla ni!


Idag har jag vunnit 3 poäng i husmorssysslor. På eftermiddagen tänkte jag kamma hem 3 till i matmorskategorin.

Har varit lite dålig (läs totalt urusel) på att ta hand om hemmet den sista veckan och nu får jag igen för det.... Hittills har det gått förvånadsvärt fort och lätt att städa trots allt eftersom jag haft min syster i telefonen med mig under 3/4 av tiden! Hon passade på att skriva sin årsbudget samtidigt. Tänk vad doniga vi kvinnor kan vara bara vi får prata i telefonen samtidigt!

Lova sjöng med änglakören i kyrkan igår för första gången. Tyvärr kunde jag inte själv vara med på det stora tillfället, men fick höra av både hennes själv och de andra som var där att hon var precis så fantastiskt duktig som jag visste att hon skulle vara. Hon är stupsäkert en av de tusentals som står i kö för att vara med på Idolaudition om tio år....

Idag har jag lovat att hämta barnen tidigt. De är lite trötta allihop och behöver få komma hem och ta det lugnt en stund. Så har jag tänkt. Sanningen är väl dock den att David kommer att vara ute och leka (hysteriskt röja) med vänner till klockan sju ikväll, Miranda kommer att hänga på knoppen och sedan ge sig iväg ut med Monja. Men Lova däremot kommer garanterat inte vika en centimeter från hemmet, och inte en millimeter från mig heller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0