Damm var det här!

Har tandvärk. Inte helt oväntat med tanke på att halva tanden faktiskt ramlade ut i somras. men ack ändå så besvärligt.

Idag har jag lyckats fått undan en hel del av måsten jag samlat på hög. Har t.o.m tagit mig tid att torka golv! Kors i tak, det händer inte allt för ofta...;)

fast å andra sidan, efter två timmar med barnen hemma, hundpromenarade hundar och en kyrkogårdslortig man är det ändå ingen som skulle tro mig om jag sa att golven var nytorkade.....

Kanske lät lite negativt det där men egentligen är det positivt! jag kan ju säga varje dag att jag dammat, städat och torkat golv! Så där som en riktig mamma gör, och ingen skulle veta om det var sant eller inte....:)

Jag är inte den "städande" sorten riktigt. Visst gillar jag att ha fint hemma men jag vill göra så mycket andra saker än gå omkring här hemma med en dammsugare hängandes och grymtandes efter mig.


Jag borde väl satt in en bild på en dammsugare här men det gör jag inte. Sätter in en bild på David istället när han är på upprop inför skolstarten nu i ettan.  Mycket trevligare att se på:)


första skoldagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0