Paprikastoryn

Känner efter förra inägget att jag vill bjuda även på detta förtydligande kring min minsta dotter och Noah.....

Lova skulle få sova över hos Noah och sina andra kusiner. Hon tog tillfället till akt att reta Noah allt hon kunde. På kvällen var Noah lagomt less på lilla fröken retsticka så familjen kom överrens om att laga lite mat för att bryta den taskiga stämningen.

Noah ville inte skära paprika berättade han. Efter en stund frågar Lova

-Noah, tycker inte du om paprika??

-Nej, svarar Noah, jag mår illa av lukten till och med.

Då tar Lova hela skålen med nyskuren paprika och pular in i sin mun. Sen tuggar hon några gånger så den blir lite lagom mosig. Sedan går hon fram till Noah och ställer sig två millimeter ifrån honom och blåser honom rakt på nästippen.

-jag tycker inte heller om paprika, får Lova fram mellan tuggorna. Sen ler hon, eller ja hon ler i allafall så gott hon kan med en mun som är fullproppad med paprikabitar.

Av någon anledning har Lova inte fått erbjudande om att sova över hos kusinerna fler gånger efter det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0