Kaos i oordningen.....

Så var alla mappar klar. sorterade o kopierade till kursdetagarna på söndag. jag och ordning är ovänner så det är ett stort jobb för mig. kommer pappa och hundarna blir så glad att de hoppar upp på bordet o välter kaffekoppen över mapparna......

I vår iver att rädda papper ramlar alla CD skivor ut, med olika innehåll men exakt samma utseende.....

(Mindfulness Catarina....tänk Mindfulness.....Nej, det hjälpte inte.)

Pappa hörde mig säga så fula ord han inte hade en aning om att jag kunde säga.

Nu börjar jag om från noll igen. Öppnar upp alla olika mappar och texter. Kopierar om och lyssnar igenom ett gäng CD skivor. Egentligen har jag 700 andra saker som inte är klar, men de får vänta, och jag behöver inte fundera längre över vad jag ska göra av den här dagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0