God morgon!

Herr Rimfrost är på besök på nätterna och bygger små iskristaller på varje grässtrå. Det krasar under fötterna när vi går över gården med hundarna på morgonen. Jag andas in av den klara kalla luften, och känner just i stunden, att jag är så tacksam över att jag får se och uppleva alla årstiders skönhet. 

Och åter tacksam att jag kan gå in igen. Dra på mig raggsockorna och blicka ut på den nyvakna glittrande världen utanför medan jag dricker mitt morgonkaffe.

Har vaknat med ett nytt ljus idag och ny luft under mina vingar. Att få gå inåt igår var behövligt för att idag få vakna med nya insikter. 

God morgon vill jag bara säga och så hoppas jag att din morgon är minst lika vacker som min! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0