1 november

Vad är Mindfulness och medveten närvaro?
Hur kan jag använda mig av det i vardagen?
varför ska jag göra mig tid till det?

Även vi människor måste ladda "batteriet" ibland, men har svårt att hitta tiden till det. Men vi kan inte köra på i all evighet om vi inte börjar ta hand om oss själva.

Mindfulness är ett växande begrepp som tas in i vardagen mer och mer. Mindfulness kan användas hela tiden för att få oss människor att minska stressen och må bättre.


Nu har vi snart gjort första veckan i oktober vilket betyder att det börjar närma sig nästa kurs i Mindfulness. Den 1 november i Bovik klockan 9.00-19.00.

En heldagskurs alltså  med praktiska redskap och förslag på hur vi kan minska ner tempot och njuta mer av livet! Läs mer: Ninas  Wachipi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0