Fullt och fyllt

Det här med att ha barn av samma kön är lite si och så ibland. Helst när det handlar om två klädtokiga tejejer...Idag ville vi (Jag, Mira och Lova) ha samma tröja på oss. Tack o lov var jag störst och vann kampen. Mycket är jag beredd att ge mina barn men inte allt.....

Idag är schemat fullt. Bowlingkalas, vinterskohandling, innebandymatch och halloweenparty. Av någon anledning verkar vissa dagar fylla sig själv med aktiviteter.

I veckan ska jag fixa det praktiska till mindfunessdagen på söndag. Vi blir som det ser ut minst åtta personer på plats och eventuellt tio personer, ser själv fram mot dagen! Mitt problem som vanligt är dock hur jag ska hinna med alla punkter på schemat under en dag. Inser att den dagen lätt skulle kunnat delas upp i två och ändå behållt samma schema....

Mia ler nog en smula när hon läser det här. Hon påpekar då och då (läs ofta) att jag är tidsoptimist när jag planerar mina kurser....Men det är ju så mycket bra jag vill dela med fler!!! Jag vill ju ha med ALLT!

Nu ska jag hinna
få ordning på hemmet en aning innan vi ska hämta David från kalaset. Jag är ju inte känd för min huslighet direkt, men vissa saker måste man ju få till även om det tar emot i tanken då å då.....
Tömma o fylla Diskmaskinen räknas väl som en aning.....hm. Det får bli den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0