Oas?

Sitter och funderar en stund. Låter allt sjunka in. En händelse idag som jag inte blir klok på. Den var kort. max tio sekunder och den satte sig i huvudet på mig. Rör sig där fram och tillbaka. Om och om igen. Och släpper liksom inte greppet....

Vad var det som hände egentligen? Hände det egentligen? Hur jag än vrider på det står jag ändå kvar på samma plats som då med en gapande mun......

Observera. Acceptera. Släpp. Så är det ju. Oas. Det vet jag ju! Men jag har fastnat nån stans i början av att acceptera.....

Acce....accep....accept.....nej det går inte.

Accept....accep....acce...Jo det var lättare! men mindre lyckat. jag skulle väl framåt...?

eller?

Nej jag står kvar ett tag till. Släpper det först när jag accepterat det fullt ut, och det är väl just det som är den tuffa biten?

Fan vad krångligt det är ibland!

Behöver nog ta tag i det här på riktigt.......vart var jag nu.....accep....nej visst ja, så långt hade jag inte hunnit än....A....ja där tror jag! Paus tack, här behövs verkligen rensas o bearbetas ett tag så att jag kan ha fredagsmys med familjen i kväll.

Ha en bra kväll alla ni och ta hand om varandra i höstmörkret och tänd massvis av ljus!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

vad har hänt?

2009-11-06 @ 15:13:34
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Lina

nöjd nu?

2009-11-06 @ 19:09:56
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0