Kosmos-systrar

Idag har Johanna och Astrid varit här. Så kul att träffas, tyvärr blir det alldeles för sällan. När vi var tonåringar gick det inte en dag mellan vi sågs och däremellan satt vi med varandra i telefon.... Idag är vi glad om vi ses två gånger per år..... men det som är lustigt med oss är att det aldrig känns som om vi varit ifrån varandra när vi väl träffas. Som kosmos-systrar:)

Susanne hälsade på igår. Hon erbjöd sig att hjälpa mig att göra en ny hemsida!!!!  Något jag inte kan fixa själv, men som ligger högst på önskelistan just nu. Erbjudandet är alltså GULD värd för mig! Tack ,Tack ,TACK! Nu ska jag bara finurla ut ett företagsnamn....... jisses hur svårt det var upptäckte jag.....

Det märks inte bara utomhus utan även i kalendern att våren är här på riktigt nu. Det kryllar av inbokade aktiviteter och möten från skola, dagis och annat. Känns ganska nära och välkomnande med sommarlovet snart. Bara en månad kvar.
Efter sommarlovet börjar Lova i skolan. Det är sista året jag har barn som går på dagis alltså! Med andra ord, mina tre små bebisar börjar bli storbarn!

Det mest märkliga är att jag själv inte blir äldre trots att åren verkar gå med sån himlans fart......;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du får säga till när du har kommit fram till ett företagsnamn. Skicka över info som du vill ha med vore ju också bra. Dina ord, min "design". :)

2009-05-10 @ 18:42:40
URL: http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0