Vill du vara med?

Är full av inspiration efter helgen. Har så många projekt och tankar som rör sig i mitt huvud. Inte mogna än, men de rör sig....

Min första uppgift är att starta en mindfulness och Qiutbildning på tio veckor. Detta är en fantastisk hälsokur för själen! Något alla skulle ha chans att få testa!

Min utbildning kommer att förklara vad det innebär att leva i mindfulness (medveten närvaro). Vi kommer tillsammans att lösa uppgifter samt prova olika meditationer: medveten närvaro, chakrameditation, andningsankare och en trumresa! Vi kommer att prova Yoga och så klart går vi igenom Qiandningsövningar vid varje träff!

Att jag vill visa så många olika former av meditation och stillhet är för att vi alla är så olika. Allt behöver inte finna alla i smak. Därför vill jag visa fler varianter så att man själv kan välja vad man tycker känns rätt för sin egen del!

Min tanke är att utbildningen kommer att kosta 60 kronor per gång eller 500 kronor för tio gånger, och då ingår material som arbetsuppgifter, information, CD-skivor och 2 DVD skivor!

Är du intresserad av att testa? skicka ett mail, ring eller skriv i min gästbok:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0