Tillstånd: Kaos

Ett byte av rutin. En sen kväll för att barnen har så kul och mår sååå bra. familjen satt igår och spelade x box..... Lade sig inte förrens halv tio!  Vanligen lägger de sig sju här hemma.

Det räcker visst för att nästa dag ska bli kaos.....med tre ARGA barn....

Jag är inte heller riktigt i humör och det förstärker bara kaoset.... Som om man smittar av sig på nåt sätt.

Har galnat allt för många gånger den här eftermiddagen. Så ikväll blir det en tiiiidig kväll här hemma och så hoppas, hoppas, hoppas jag på att morgondagen blir bättre.

Nu ska jag iväg och hämta lite papper i Valbo som ska skrivas på, sen ska jag författa ett brev från föräldrarådet, sen ska jag ta den varma koppen te som hör min kväll till, sjunka ner i soffan och bara vara. Andas.

I morgon har jag lovat mig själv att det ska bli en bra dag! Så då blir det det:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0