Lotusblomman

I morgon har vi meditationsträff igen. Hoppas att vi blir några stycken....förra gången (när jag var på utbildning) blev det inställt tyvärr.

Jag har planerat att visa en yoga övning som kallas lotusblomman där man öppnar sina chakran.
Har aldrig testat yoga innan jag fick testa den. Och den var stark! Passar perfekt innan en meditation tänker jag.

Har anmält mig till vidareutbildning också, men inte fått nåt svar. Det är en enorm prisskillnad på utbildningar har jag upptäckt, trots att innehållet är detsamma..... Därför ska jag vänta en stund till på svar innan jag anmäler mig till en annan. Men jag har inte så bråttom egentligen. Företagarplanerna ligger längre fram i tiden. Det handlar bara om att jag känner så starkt för att börja NU!

Otålig? Ja lite kanske....

Har iaf blivit tillfrågad om att sköta servering på hälsomässan den 24-25 april i Sandviken! (detta var lite smygreklam också för den som inte förstod...:)) Det ska bli jättekul! Hälsomässan är visst riktigt populär har jag förstått. PS sa jag att den sker på Valhalla....?DS

Nu sitter barnen spända av förväntan. Pappa Per har åkt iväg en stund. Han har lovat att komma hem med en annorlunda och mycket önskad överraskning...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0