Kråkdans?

Igår kom det smygande . Idag är det värre... Det är ryggen som strejkar.

Detta är återkommande problem, ofta till våren. Mitt fel att välja en tunnare jacka så att jag blir kall om ryggen. Men jag kommer i alla fall upp ur sängen forfarande, hoppas att jag blir bättre snart och inte sämre. Per liknar mig dock med en skadeskjuten kråka.... Så då kan ni förstå hur graciöst jag rör mig här hemma....

Tror det handlar om en smärre arvslänk dessutom.... Min pappa har ofta ryggbesvär och min syster har fått ärva missen med.

Hundpromenaderna är en mardröm när man har så här ont men jag har lindat några sjalar runt midjan för att få lite värme åt ryggen, sen gäller det bara att tänka på sina rörelser och strunta i att plocka upp grejer från golvet.....

Bara jag är bra till helgen är jag nöjd. Då ska jag till Västerås på Qi utbildning som inkluderar afrikansk-, indians- och frigörande dans......

Apropå fåglar! Har ni sett och hört alla vårfåglar som kommit tillbaks igen! Våren är sååå efterlängtad och välkommen hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0