Torsdag

Igår kom Mia och Annie hit och vi åkte ut för att kolla på lokalen i Bovik. Tack för hjälpen Mia!

Lokalen såg ut precis som jag trodde och gångavståndet till huset var kortare än jag tidigare trott. Perfekt!
Så nu är den också bokad och klar!

Idag ska jag arbeta med några Qi-övningar, och sortera elementen på ett fungerande sätt. Vill få så mycket som möjligt i ordning innan sommarlovet. Och idag när det regnar är det ju en perfekt dag att slå upp böckerna, arbeta vid datorn och dansa av sig en stund!

Tre veckor innan kursstart skickar jag ut ännu mer information för helgen, så alla er som jag inte har mailadress till vore det bra om ni skickar den innan dess!

Det finns också en plats kvar till kursen om ni känner någon som vill vara med! Kursinbjudan ligger ute på Nina's Wachipi!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; några år förmodlingen :P

2009-06-04 @ 08:50:29
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Lina

sv; om den personen som du har "mutat" har berättat för dig så vet jag vem jag inte kan lita på nå mer.

2009-06-05 @ 10:22:00
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0