Måndag morgon

Fredag till söndag tillbringade vi på stugan som planerat. har haft det lika härligt som vi förväntade oss! vattnet var varmt i viken. barnen har badat mest, håvat upp lite fiskar, suttit i hamocken och ritat eller bara myst på filtar på gräsmattan. Signa har simmat och badat och Misak tog sig en ensam tur ut i jollen..... Full av ny energi men med lätt sönderbränd hud är vi alltså hemma igen.

jag har också fått lite möjlighet att skriva meditationer, men mest har jag bara varit.

Klev upp tidigt i morse för att hinna skriva ned lite anteckningar på datorn så att allt samlas på rätt ställe. Ett virrvarr av anteckningar i mina block just nu......

jag har också gjort lite tillägg på hemsidan kolla gärna! Ninas Wachipi!

En fråga till alla kursare också! har alla fått utskicket i veckan? Om inte, hör av er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0